جواهرات و سنگ های قیمتی

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


خرید انگشتر مردانه فیروزه از سایت زرسی

ا

انگشتر فیروزه

خرید انگشتر مردانه فیروزه

انگشتر مردانه فیروزه یکی از اصلی ترین و پرطرفدارترین محصولات سایت زرسی می باشد که علاوه بر اینکه از کیفیت مطلوبی برخوردار است هر انگشتری نیز دارای نگین فیروزه نیشابور اصل می باشد و به همین علت تقاضای خرید انگشتر مردانه فیروزه نسبت به دیگر محصولات زرسی بسیار زیاد است.انگشتر های فیروزه سایت زرسی دست ساز بوده و از قلم زنی ، شبکه کاری و آیینه کاری فوق العاده ای برخوردار است که توسط متخصصان و افراد صاحب سبک طراحی شده و باعث افزایش اعتبار سایت زرسی در میان دیگر فروشگاه های اینترنتی شده است.

سایت زرسی یکی از بهترین و برترین فروشگاه های اینترنتی است که دارای اینماد(نماد اعتماد الکترونیکی) می باشد و هموطنان عزیز ما در اقصا نقاط کشور می توانند با اطمینان کامل نسبت به خرید انگشتر مردانه فیروزه اقدام نمایند.

سایت زرسی در نظر دارد با فراهم طیف بیشتر انگشتر های فیروزه اعم از انگشتر مردانه و انگشتر زنانه رضایت صد در صد مشتریان خود را فراهم کند و از این حیث از سایر رقبای خود پیشی بگیرد.

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید انگشتر مردانه فیروزه به سایت زرسی مراجعه نمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 20

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 آذر 1398 ساعت: 20:49

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

معرفی یکی از انگشتر های مردانه فیروزه سایت زرسی

ا

انگشتر فیروزه

انگشتر مردانه فیروزه نیشابور سبز آبی دست ساز با کد R232

این انگشتر مردانه فیروزه انتخابی خوبی برای مردان زیبا پسندیست که به دنبال خاص بودن می باشند. انگشتری است که در عین سادگی زیبایی فوق العاده ای به دستان شما می بخشد. شاید به جرات بتوان گفت این انگشتر یکی از ساده ترین و زیباترین انگشترهای فیروزه نیشابور سبز آبی موجود در فروشگاه های اینترنتی می باشد ، رکاب این انگشترهای فیروزه نیشابور کاملا دست ساز بوده و از نقره با عیار ۹۲۵ ساخته شده است. برخورداری از تاج برنجی زیبا ، آیینه کاری منظم و شبکه کاری استادانه را در کنار استحکام رکاب به ارمغان آورده و نگین فیروزه نیشابور سبز آبی که روی رکاب این انگشتر قرار گرفته ، جذابیت خاصی به اثر بخشیده که از این بابت می توان آن را به عنوان هدیه ای ماندگار و دوست داشتنی برای دوستی صمیمی و با سلیقه یا همسری مهربان پیشکش نموده و یا به پدری صمیمی و اهل دل اهدا نمود.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید انگشتر مردانه فیروزه به سایت زرسی مراجعه نمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 32

تاریخ انتشار: پنج شنبه 14 آذر 1398 ساعت: 15:42

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

نحوه تشیخص نگین عقیق شجر اصل

ا

تشخیص نگین عقیق شجر اصل

اولین روش تشخیص سنگ عقیق شجر اصل: از آنجا که می دانید میزان سختی عقیق جدا از اینکه شجر باشد یا نوع دیگری از شیشه بیشتر می باشد بنابراین عقیق می تواند بر روی شیشه خط بندازد در غیر این صورت در عقیق بودن آن شک کنید.

دومین روش تشخیص: در مقایسه دو عقیق هم اندازه، عقیق سنگین تر، اصل می باشد چون که عقیق اصل چگالی بالایی دارد بنابراین وزن بیشتری را در مقایسه با نمونه های مشابه خود دارد.

روش سوم تشخیص: عقیقی که همچون شیشه صاف و زلال باشد امکان تقلبی بودن آن وجود دارد بنابراین عقیق اصلی ممکن است دارای لکه و یا رنگ کدر باشد. این روش همیشه صادق نیست و ممکن است عقیق صاف و خوش رنگ اصلی نیز وجود داشته باشد که بر این اساس قیمت بالایی پیدا می کند. عقیق اصل اغلب دارای اندکی هرج و مرج و بی نظمی در شفافیت است و بعضاً می‌توان درون آن خطوط و ابرهایی نامنظم را دید.

روش چهارم: عقیق اصل در فصل تابستان و هوای گرم سرد بوده و در فصل زمستان حس گرمی به دست شما انتقال می دهد در حالی که عقیق (سنگ شجر) مصنوعی تابع دمای محیط می باشد.

سایت زرسی بزرگترین ویترین آنلاین طلا و جواهر در کشور مدتی است اقدام به خرید و فروش نگین عقیق شجر بسیار زیبا کرده است و در نوع خود بسیار جالب توجه است و از این حیث در جذب مشتریان موثر بوده است.بیشتر نگین های عقیق شجر سایت زرسی معمولا عقیق شجر قاین می باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین عقیق شجر به سایت زرسی مراجعه کنید.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 28

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 آذر 1398 ساعت: 15:55

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((جواهرات و سنگ های قیمتی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف