جواهرات و سنگ های قیمتی

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


چگونه بعد از خرید انگشتر زمرد از آن استفاده کنیم؟

ا

انگشتر زمرد

راهنمای استفاده از انگشتر زمرد

سنگ‌های قیمتی و فلزات گرانبهای اندکی هستند که می‌توانند به اندازه زمرد جذاب و درخشان به نظر برسند. بنابراین بسیار مهم است وقتی بعد از خرید انگشتر زمرد فرصت این را پیدا می‌کنید که از جاذبه این گوهر بهره‌مند شوید، سعی کنید بهترین استفاده را از آن ببرید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 35

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 مرداد 1398 ساعت: 23:10

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

نحوه شارژ فیروزه بعد از خرید انگشتر فیروزه

ا

انگشتر فیروزه

چگونه بعد از خرید انگشتر فیروزه آنرا شارژ و نگهداری کنیم؟

 

در نگهداری فیروزه بعد از خرید انگشتر فیروزه باید بسیار دقت نمود. فیروزه خاصیت جذب کنندگی مایعات و روغن را دارد، پس باید بعد از خرید انگشتر فیروزه هنگام استفاده از آن به شدت از تماس فیروزه با روغن ها مراقبت کرد؛ چون باعث رنگ پریدگی و خراب شدن سنگ می شود.

تغییر رنگ در فیروزه در نتیجه تابش نور آفتاب، تبخیر آب طبیعی موجود در آن، پاکی و کدورت هوا، برخورد با چربی،صابون و مواد شیمیایی با آن صورت می گیرد و آن را خراب می کند. به همین دلیل بهتر است بعد از خرید انگشتر فیروزه در هنگام شستن دست ها، انگشتر فیروزه را از انگشت بیرون آورد.

بسیار دارای اهمیت است که شما هر روز به موقع سنگتان را تخلیه کنید. این سنگ بسیار حساس و آرام است و نباید آن را با آب تمیز کنید، اما می توانید توسط نمک دریای خشک این کار را بکنید. بهتر است فواصل تمیز کردن را بیشتر کنید. توصیه می شود به هیچ عنوان از نور خورشید برای شارژ این سنگ استفاده نکنید.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین فیروزه به سایت زرسی، برترین و بزرگترین ویترین آنلاین طلا وجواهر در کشور مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 48

تاریخ انتشار: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 23:12

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظر

تاثیر انگشتر مردانه یاقوت کبود برای بدن انسان

ا

انگشتر یاقوت

 

فواید انگشتر مردانه یاقوت کبود بر بدن

انگشتر مردانه یاقوت کبود به خاطر رنگ و ظاهر زیبایی که دارد بسیار طرفدار داشته و نگاه را به دنبال خود می کشد . انگشتر مردانه یاقوت کبود بسیار درخشان است طوریکه انسان فکر می کند که در شب چراغ مهتابی روشن است یا که مهتاب می تابد.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 74

تاریخ انتشار: چهار شنبه 16 مرداد 1398 ساعت: 23:11

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((جواهرات و سنگ های قیمتی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف