جواهرات و سنگ های قیمتی

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


تاریخچه پیدایش فیروزه

ا

سنگ فیروزه

نام قديم فيروزه، Turquoise است که مى تواند از نام ترکيه آمده باشد؛ زيرا ابتدا معتقد بودند اين کانى از کشور ترکيه آمده است (فيروزه به احتمال زياد از کوه على ميرزا در پارس، ايران کنونى، يا شبه جزيره سينا در مصر آمده که هر دو از مناطق قديمى شناخته شده اى هستند که فيروزه از آنجا استخراج مى شده). به احتمال ديگر، اين نام از توصيف فرانسوى سنگ جواهر Pierre turquin به معناى سنگ آبى تيره گرفته شده است.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 29

تاریخ انتشار: دو شنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 22:45

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

خرید نگین از سایت زرسی

ا

نگین عقیق شجر

خرید نگین

سایت زرسی ویترین آنلاین طلا و جواهر که مدتی است فعالیت خود را در زمینه جواهرات اعم از انگشتر،گردنبند،دستبند،نگین انگشتر و نگین جواهر آغاز کرده است.نگین جواهر سایت زرسی شامل نگین فیروزه،نگین عقیق شجر،نگین زمرد،نگین عقیق،نگین مالاکیت و . . . می باشد. بهترین و پر فروش ترین نگین انگشتر سایت زرسی نگین فیروزه و نگین عقیق شجر می باشد.

نگین های انگشتر سایت زرسی یکی از بهترین و با کیفیت ترین نگین هایی می باشد که رضایت بسیاری از مشتریان سایت ما را جلب کرده است و در آینده نه چندان با صادرات نگین های پرطرفدار از جمله فیروزه و عقیق شجر به خارج از کشور به یکی از برترین برند ها در سراسر جهان تبدیل خواهد شد .

امید است با حمایت و پشتیبانی شما مشتریان سایت زرسی به زودی به این مهم خواهیم رسیم و آماده ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان خواهیم شد.شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 33

تاریخ انتشار: جمعه 23 اسفند 1398 ساعت: 19:9

برچسب ها : ,,
نظر

خصوصیات برجسته انگشتر مردانه خاص

ا

انگشتر فیروزه

انگشتر مردانه خاص چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

استفاده از انگشتر مردانه خاص در بین مردان بسیار رواج دارد و بسیاری از آقایان از انگشترهای نقره و حتی گاهی طلا استفاده می کنند. استفاده از انگشتر مردانه خاص برای بسیاری از افراد با هدف زیبایی و یا به دلیل خصوصیاتی که دارد، مهم است. بسیاری از مردانی که از انگشتر مردانه خاص استفاده می کنند و یا به دنبال خرید بهترین انگشتر مردانه خاص می باشد، دوست دارند از خوصیات مهم انگشتر مردانه با خبر شوند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 33

تاریخ انتشار: پنج شنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 13:53

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

آشنایی با خواص سنگ اوپال

ا

سنگ اوپال آتشین

خواص سنگ اوپال

خواص سنگ اوپال بسیار زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی بکند در ادامه این مطلب ما برای شما چندین مورد از خواص سنگ اوپال را بیان کرده ایم:


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 33

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 22:50

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

چگونگی خرید نگین فیروزه از سایت زررسی

ا

نگین فیروزه

خرید نگین فیروزه

سایت زرسی یکی از ویترین های آنلاین طلا و جواهر در کشور مدتی است که طیف گسترده ای از نگین های انگشتر را از جمه نگین فیروزه را فراهم نموده است و اقدام به فروش و خرید نگین فیروزه آنها در قسمت محصولات سایت خود کرده است.

نگین انگشتر سایت زرسی انواع مختلفی دارد که پرطرفدارترین آنها نگین فیروزه،نگین عقیق،نگین زمرد،نگین عقیق شجر،نگین مالاکیت،نگین لابرادوریت و ... می باشد.هر کدام از این نگین های انگشتر خواص و فواید مختلفی دارد که می توانند در هر قالبی اعم از انگشتر،دستبند،گوشواره،گردنبند و .... مورد استفاده قرار بگیرد.

 نگین فیروزه

یکی از پرطرفدار ترین محصولات سایت زرسی که پس از خرید نگین انگشتر آن را بر روی رکاب انگشتر قرار می دهند خرید نگین فیروزه و نگین عقیق شجر می باشد و طبیعتا هر چه کیفیت نگین انگشتر بالا باشد و بر روی رکاب انگشتر قرار بگیرد قیمت خرید نگین انگشتر بالا می رود مخصوصا اگر آن نگین به کار گرفته شده نگین فیروزه اصل نیشابور باشد .نگین عقیق شجر هم اگر بر روی آن نقوشی از درخت و طبیعت و همچنین اسامی خاصی چون (علی،الله،حسین و...) حک شده باشد به مراتب قیمت آن بالا خواهد رفت.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین انگشتر به سایت زرسی بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر مراجعه نمایید و با بررسی نگین مورد علاقه خود لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه نمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 33

تاریخ انتشار: جمعه 9 اسفند 1398 ساعت: 20:25

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

خرید جواهرات نقره

ا

جواهرات نقره

راهنمای خرید جواهرات نقره

زیورآلات و جواهرات نقره به خاطر بهای کمتری که نسبت به طلا دارند، از محبوبیت زیادی میان مردم برخوردارند. مصنوعات نقره در طرح‌های گوناگون ساخته و عرضه می‌شوند و دوام و استحکام بالایی هم دارند.

 برای خرید نقره بهتر است نکاتی را مدنظر داشته باشید که در زیر به تعدادی از آنها اشاره کرده‌ایم.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 18:26

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((جواهرات و سنگ های قیمتی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف