جواهرات و سنگ های قیمتی

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


چگونگی ساخت انگشتر دست ساز

ا

انگشتر یاقوت

روش ساخت انگشتر دست ساز

روش سنتی ساخت انگشتر دست ساز هنوز مرسوم است و بر خلاف روش‌های ماشینی، ساخت انگشتر دست ساز هم نیروی کار بیشتری می‌خواهد هم زمان بیشتر.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 74

تاریخ انتشار: شنبه 29 تير 1398 ساعت: 21:40

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

اطلاعاتی درباره قیمت انگشتر و سنگ فیروزه

ا

سنگ فیروزه

قیمت انگشتر و سنگ فیروزه

قدیمی ترین معدن فعال سنگ فیروزه در دنیا، در ۵۳ کیلومتری شهر نیشابور قرار دارد. از این معدن هر ساله حدود ۱۹ تن فیروزه مرغوب استخراج می شود و قدمت این معدن به 5 هزار سال می رسد. به تازگی دومین معدن فیروزه شهر نیشابور در ۷ کیلومتری معدن قدیمی کشف شده است. ارزش معدن جدید از جهت میزان سنگ  فیروزه، مشابه معدن قبلی بیان شده است که ذخیره ۹ هزار تنی را دارد. از هر تن سنگ استخراج شده از این معدن، ۸ تا ۱۰ کیلوگرم فیروزه تزئینی به دست می آید.از این سنگ ها انگشتر فیروزه می سازند و قیمت انگشتر فیروزه می تواند از هر رنجی متفاوت باشد.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 104

تاریخ انتشار: شنبه 29 تير 1398 ساعت: 3:52

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

آموزش شناسایی انگشتر نقره دست ساز

ا

انگشتر نقره

نکات مهم در تشخیص انگشتر نقره دست ساز

در این نوشته بر آن شدیم تا شما را با چند نکته ی کاربردی و مهم در شناسایی انگشتر نقره دست ساز آشنا سازیم. با توجه به افزایش روزافزون قیمت طلا این فلز کم نظیر و بسیار زیبا، تمایل برای استفاده از زیورآلاتی که از فلز نقره ساخته شده باشند و انگشتر نقره دست ساز رو به ازدیاد گذاشته است. در این میان یک نکته بسیار حائز اهمیت می باشد و آن نحوه ی شناسایی زیورآلاتی است که از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشند. یکی از این زیورآلات که دارای محبوبیت همگانی است و بسیار هم مورد استفاده قرار می گیرد انگشتر است. برای اینکه بتوانیم یک انگشتر نقره دست ساز با کیفیت را خریداری نمائیم بهتر است به این نکات که در این نوشته ارائه شده توجه کنیم.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 100

تاریخ انتشار: شنبه 29 تير 1398 ساعت: 2:52

برچسب ها : ,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

انگشتر نقره مردانه دست ساز چگونه تشخیص داده می شود؟

ا

انگشتر نقره

نکات مهم در تشخیص انگشتر نقره مردانه دست ساز

در این نوشته بر آن شدیم تا شما را با چند نکته ی کاربردی و مهم در شناسایی انگشتر نقره مردانه دست ساز آشنا سازیم. با توجه به افزایش روزافزون قیمت طلا این فلز کم نظیر و بسیار زیبا، تمایل برای استفاده از زیورآلاتی که از فلز نقره  ساخته شده باشند و انگشتر نقره مردانه دست ساز رو به ازدیاد گذاشته است. در این میان یک نکته بسیار حائز اهمیت می باشد و آن نحوه ی شناسایی زیورآلاتی است که از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشند. یکی از این زیورآلات که دارای محبوبیت همگانی است و بسیار هم مورد استفاده قرار می گیرد انگشتر است. برای اینکه بتوانیم یک انگشتر نقره مردانه دست ساز با کیفیت را خریداری نمائیم بهتر است به این نکات که در این نوشته ارائه شده توجه کنیم.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 87

تاریخ انتشار: پنج شنبه 27 تير 1398 ساعت: 13:16

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

اطلاعاتی درباره خصوصیات انگشتر فیروزه اصل

ا

انگشتر فیروزه

 

شناخت و ارزش انگشتر فيروزه اصل

اشکال مختلف انگشتر فیروزه اصل شامل دانه‌اي ريز، فيروزه ريز، کمپاکت، متخلخل، کليراي، خوشه‌اي، دندريتي و گاهي پوششي است. انگشتر فیروزه اصل ظاهراً به صورت نامتبلور و به صورت رگه و دانه‌هاي پراکنده در داخل سنگ مادر يافت مي‌شود و غالباً به صورت نهان بلور است. ميزان بلوره‌هاي فيروزه در طبيعت بسيار کم است و به علت جلاپذيري و رنگ جالب مورد توجه بوده است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 80

تاریخ انتشار: چهار شنبه 26 تير 1398 ساعت: 1:54

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

چگونگی تشخیص انگشتر یاقوت اصل

ا

انگشتر یاقوت

نحوه تشخیص انگشتر یاقوت اصل

انگشتر یاقوت اصل و یاقوت کبود در زبان بین المللی سفایر نامیده می شود.همچنین انگشتر یاقوت اصل

بعد از الماس دومین سنگ سخت می باشد

این سنگ حاصل هوازدگی و دگرگونی گرانیت و مرمر در دامنه کوه ها و بستر رودخانه ها می باشد. که در واقع انگشتر یاقوت اصل حاصل ترکیب اکسید آلومینیوم با ترکیبی از تیتانیوم ، آهن و منگنز و ... می باشد.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 122

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 17:59

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

اطلاعاتی درباره انگشتر فیروزه نیشابور

ا

 انگشتر فیروزه نیشابور

خواص فیروزه

                         

نام فیروزه با نام نیشابور همراه است . هرچند فیروزه در غیر از ایران در بعضی از مکان های دنیا هم چون مصر ، آمریکا و چین نیز یافت می شود، اما به شهادت گوهر شناسان،انگشتر فیروزه نیشابور بر روی زمین مقام اول را دارد و هموراه زینت بخش گنجینه های گران بهای ثروت مندان جهان و خزاین ممالک بوده و توجه جهانیان را به خود جلب کرده است


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 101

تاریخ انتشار: پنج شنبه 20 تير 1398 ساعت: 15:13

برچسب ها : ,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانستنی هایی درباره خرید انگشتر فیروزه

ا

خرید انگشتر فیروزه

چگونگی خرید انگشتر فیروزه

سنگ فیروزه یکی از سنگ های قیمتی بسیار محبوب در طول تاریخ است. در حالی که روند دنیای مد همیشه در حال تغییر است، توجه به کیفیت عالی خرید انگشتر فیروزه هرگز از این دنیای مد خارج نمی شود. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را به شما متذکر شویم تا شما آنها را در هنگام خرید انگشتر فیروزه ، رعایت نمایید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 105

تاریخ انتشار: جمعه 14 تير 1398 ساعت: 13:53

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((جواهرات و سنگ های قیمتی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف